چگونه شرکت طراحی سایت می تواند در زمان، استرس و هزینه شما صرفه جویی کند. - طراحی وب

Wiki Article

در این شیوه طراحی، شما خواسته‌ها، انتظارات و ویژگی‌هایی که می‌خواهید سایت‌تان داشته باشد را به تیم برنامه نویسی اعلام می‌کنید.

اگر نیاز به یک وب‌سایت اختصاصی با امکانات ویژه برای معرفی و ارائه خدمات کسب و کار خود دارید، یا اگر به دنبال یک وب سایت شخصی هستید، این گزینه برای شما مناسب است.

از طریق یک فرآیند یکپارچه، تیم ما وب سایت را به هاست متصل می‌کند تا در فضای نت توسط همه قابل دیدن باشد.

نام و دامنه وبسایت بیان کننده هویت اصلی شماست پس حتما در انتخاب آن دقت داشته باشید. اما بعد از انتخاب دامنه، نوبت به خرید آن و خرید سرویس میزبانی وب (هاست) می‌رسد. منظور از هاست محلی است که قرار است اطلاعات و محتویات سایت شما در آن ذخیره شود. این موضوع دقیقا همانند ذخیره اطلاعات در کامپیوتر شما است. با این تفاوت که با خرید سرویس های میزبانی وب دسترسی کابران از هر نقطه‌ای جهان به سایت شما امکان پذیر خواهد شد و فقط کافی است که شما دامنه خود را به هاست‌تان متصل کنید؛ البته شما باید پیش از آنکه خریدی انجام دهید حتما ویژگی‌های یک هاست مناسب را به خوبی بشناسید.

بازاریابی دهان به دهان یکی از بهترین روش‌های بازاریابی است که در آن مشتریان وفادار و راضی برندهای مورد علاقه خود را به دوستان و آشنایان‌شان معرفی می‌کنند.

گوگل هم که شدیدا به رضایت کاربران خود اهمیت می‌دهد، حتما به شما امتیازات بیشتری خواهد داد و با بهبود رتبه سایت شما را به کاربران بیشتری معرفی می‌کند.

وقتی با طراحی وب سایت تعاملی حس صمیمیت و تجربه خوبی در مخاطبان خود ایجاد می‌کنید، آن‌ها ناخودآگاه به شما وفادار شده و به اصطلاح نمک گیرتان خواهند شد.

اگر شما محصولات فیزیکی زیادی دارید و میخواهید آن ها را در فضای وب بفروش برسانید می توانید از این قسمت ثبت درخواست خود را برای طراحی سایت فروشگاهی خود ارسال کنید.

تمام آموزش‌های لازم برای این کار به صورت رایگان در اختیار شما قرار خواهند گرفت. به علاوه، در صورتی که به سوال یا مشکلی برخوردید، کافی است با تیم پشتیبانی شاپفا تماس بگیرید.

آمارها نشان می‌دهد که در هر ثانیه حدود ۶۳ هزار جست‌وجود در گوگل انجام می‌شود. همچنین سایت اول صفحه نتایج جست‌وجو معمولا بیش از ۹۰ درصد...

شرکت طراحی سایت کاسپید ، یکی از بزرگترین شرکتهای فعال در زمینه طراحی فروشگاه اینترنتی و طراحی سایت فروشگاهی بصورت کاملا اختصاصی و حرفه ای در سطح کشور می باشد.

در نتیجه با سپردن خدمات طراحی سایت خود به ما، علاوه بر داشتن سایت با کیفیت، می‌توانید در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید.

امکان نمایش زیرمحصولات، جستجو تخصصی محصولات و مقایسه کالاهای موجود در فروشگاه اینترنتی

همانطور که می‌دانید قسمت فوتر سایت دارای ابعاد محدود است. از این رو باید اطلاعاتی را که قرار است در فوتر قرار داده شود را دسته‌بندی کرده و فاصله مناسبی بین آیتم‌ها در نظر بگیرید.
در دنیای امروز با توجه به سهولت در خرید آنلاین ، طراحی سایت فروشگاهی را می توان جایگزینی مناسب برای خرید حضوری دانست. از این رو طراحی فروشگاه اینترنتی را می توان از مهم ترین گام های موجود در جهت ارتقا یک کسب و کار دانست.

با تنظیم صحیح منطقه زمانی، انتشار برگه‌ها و نوشته‌های جدید منظم‌تر خواهد بود. به طور کلی، شما می‌توانید منطقه زمانی را براساسی جایی که در آن قرار دارید تنظیم کنید و یا براساس منطقه مخاطبان هدف خود تنظیم نمایید.

در وب سایت‌های تعاملی از طریق فرم‌های مختلف شما می‌توانید اطلاعاتی را از کاربران خود دریافت کنید. برای مثال در پرستاشاپ از طریق فرم‌های ثبت نظر، انتقادات و پیشنهادات می‌توانید داده‌های مفیدی را به دست آورد.

.. مواردی هستند که با توجه به زمان و انرژی که برای پیاده سازی آنها صرف میشود در قیمت طراحی فروشگاه اینترنتی تاثیر خواهند داشت.

این شرایط ذائقه مردم را تغییر داده است. بنابراین حتی بعد از از بازگشت اوضاع به شرایط عادی، همچنان افراد ترجیح می‌دهند محصولات و خدمات خود را آنلاین سفارش بدهند.

راه دوم استفاده از طراحی سایت آماده می باشد لینک منبع که شما میتوانید با هزینه بسیار کمتر از راه اول وبسایت خود را راه اندازی نمایید.

بنابراین برای طراحی سایت با کمک سیستم‌های مدیریت محتوا، باید از یک متخصص کمک بگیرید تا در انتخاب اینجا کلیک کنید قالب مناسب شما را راهنمایی کنند.

فروشگاه: این صفحه را زمانی باید بسازید که قصد دارید در سایت خود چیزی بفروشید.

ما در نوین به خوبی این موضوع را درک می‌کنیم و مهارت و تجربه لازم برای ایجاد یک وب سایت با کیفیت و درخور نام شما را داریم.

دیدوگرام اینجا یک سرویس همه جانبه برای بازاریابی در موبایل و شبکه های اجتماعی است. البته، برای آنکه بتواند بهترین سرویس باشد، به بهترین سایت نیاز داشت!

گفت‌وگو: در این قسمت می‌توانید تعیین کنید که آیا این برگه‌ای که در حال نگارش آن هستید دیدگاه بپذیرد یا خیر.

مطابق شکل زیر بعد از اضافه کردن برگه‌ها به فهرست مکان نمایش برگه را در قسمت تنظیمات فهرست اضافه کنید. سپس دکمه ذخیره فهرست را بزنید. البته شما در این صفحه می‌توانید با کشیدن و رها کردن برگه‌ها، ترتیب قرارگیری آنها در فهرست سایت را تغییر دهید.

طراحی گرافیک سایت شامل صفحه اصلی و کلیه صفحات داخلی بصورت کاملا اختصاصی

فهرست‌های دربردارنده برگه‌های می‌باشد که شما قبلا ایجاد کرده‌اید تا کاربر بتواند به آنها دسترسی سریع‌تری داشته باشد. این بخش از سایت از نظر سئو اهمیت بالایی توضیحات بیشتر دارد و مهم‌ترین صفحات سایت از قبیل، دسته بندی محصولات، برگه‌هایی مانند برگه‌های درباره ما یا تماس باما در بخش فهرست قرار می‌گیرند.

Report this wiki page